Połączenie najlepszych cech dwóch rozwiązań w jedno, w celu uzyskania maksymalnych korzyści, to główny cel każdej hybrydy. Takie innowacyjne propozycje oferuje już nie tylko rynek motoryzacji. Specjaliści marki ISOVER połączyli zalety wełny mineralnej szklanej z atutami wełny skalnej tworząc hybrydowe rozwiązanie do izolacji fasad wentylowanych.
Korzyści z hybrydy, niezależnie od specjalizacji rynku, skupiają się głównie wokół zwiększenia efektywności, obniżenia kosztów, a przede wszystkim zapewnienia większego komfortu użytkowania. Tymi aspektami kierowali się także eksperci ISOVER. Dzięki zaawansowanym możliwościom technologicznym i znajomości branży, marka w precyzyjny sposób wyszła naprzeciw oczekiwaniom wykonawców i inwestorów. Po połączeniu najlepszych właściwości wełny mineralnej szklanej z cechami wełny mineralnej opracowano hybrydowe rozwiązanie dedykowane fasadzie wentylowanej. System sprawdza się już w praktyce, dając wiele korzyści wykonawcom, a także użytkownikom budynków.
- Pierwszą, spodnią warstwą jest wełna mineralna szklana, będąca gwarancją szczelnej izolacji cieplnej, pozbawionej szkodliwych mostków termicznych, przez które ucieka ciepło. Drugą warstwą jest wełna mineralna Polterm Max Plus o grubości 5 cm. Dzięki temu, że jest ona zamontowana na wełnie mineralnej szklanej daje wykonawcy możliwość zastosowania technologii montażu, do której jest przyzwyczajony, pracując na twardych materiałach izolacyjnych - mówi Sławomir Kocur, starszy kierownik produktu ISOVER.
Wełna mineralna szklana za sprawą swej elastyczności pozwala dokładnie izolować ścianę w miejscu występowania konsol. Wystarczy wykonać nacięcie w miejscu przebicia przez konsolę, co jest dodatkowo ułatwione z uwagi na możliwość ugięcia się materiału.
Hybrydowe rozwiązanie ISOVER w fasadzie wentylowanej umożliwia optymalne wykorzystanie najlepszych cech wełny mineralnej szklanej oraz skalnej. Pozwala także uniknąć błędów przyczyniających się do występowania mostków cieplnych, które są istotnym zagrożeniem w przypadku konstrukcji fasad wentylowanych i obniża koszty inwestycji.
Tworzenie
dopasowanych rozwiązań to ważny wkład w rozwój rynku i priorytet w działalności
marki ISOVER.
ISOVER,
światowy lider wśród producentów wełny mineralnej szklanej
i skalnej, oferuje szeroki wachlarz materiałów
przeznaczonych do izolacji budowlanych, w tym izolacji dachów, ścian zewnętrznych
oraz konstrukcji szkieletowych. Produkty marki ISOVER cechuje najniższy
dostępny na rynku współczynnik przewodzenia ciepła, który wynosi nawet 0,030
W/(m*K). Materiały izolacyjne ISOVER zostały użyte w wielu
prestiżowych obiektach architektonicznych w Polsce. Do ich grona należą m.in.
Zamek Ujazdowski w Warszawie, Kancelaria Premiera, wieżowiec Warsaw Trade Tower
w Warszawie, Port Marynarki Wojennej w Gdyni, Rafineria Gdańska, obiekty
Międzynarodowych Targów Poznańskich, Biblioteka Śląska w Katowicach, Narodowa
Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach, Dworzec Główny i Ośrodek
Sztuki Japońskiej w Krakowie, Teatr Polski we Wrocławiu i wiele innych. W
styczniu marka uruchomiła kampanię społeczną „ISOVER dla ochrony planety",
której celem jest zwrócenie uwagi
użytkowników domów na energooszczędność. Marka uczy nie tylko jak oszczędzić
budżet domowy, ale przede wszystkim, w jaki sposób ograniczać emisję
szkodliwych substancji do atmosfery. W swojej kampanii pokazuje, że większość
energii w budynkach jest marnowana z powodu ich niewłaściwej izolacji.