PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2017-06-01
„Mój dom pełen ciepła” – konkurs dla klientów ISOVER
1 czerwca marka ISOVER uruchomiła ogólnopolski konkurs fotograficzny dla klientów indywidualnych i wykonawców pod hasłem „Mój dom pełen ciepła".

Saint-Gobain Construction Products Polska
ul. Okrężna 16
44-100 Gliwice

tel. 32 339 63 00
fax 32 339 64 44
recepcja@isover.pl
www.isover.pl

» więcej o firmie

1 czerwca marka ISOVER uruchomiła ogólnopolski konkurs fotograficzny dla klientów indywidualnych i wykonawców pod hasłem „Mój dom pełen ciepła". Co miesiąc - od czerwca 2017 do marca 2018, można zdobyć atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w konkursie należy zakupić materiały ISOVER oraz zrobić zdjęcie inspirowane motywem przewodnim kampanii reklamowej „Dom pełen ciepła".  

Sfotografuj swój „Dom pełen ciepła"

Swoją wizję ciepłego, bezpiecznego i komfortowego domu marka ISOVER prezentuje w spocie reklamowym z udziałem pracowników. Elementem kampanii jest też konkurs fotograficzny, w którym firma zachęca klientów do pokazania ich własnej interpretacji hasła - „Dom pełen ciepła". - W kampanii reklamowej nawiązujemy do korzyści, jakie dajemy klientom w aspekcie komfortu i bezpieczeństwa, które zapewniają rozwiązania ISOVER w naszych domach, z kolei konkurs fotograficzny „Mój dom pełen ciepła" ma umocnić pozytywne skojarzenia, takie jak radość czy ciepło rodzinne z naszą marką - mówi Benedykt Korduła, dyrektor marketingu ISOVER.

Zasady konkursu ISOVER

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zakupić materiały izolacyjne marki ISOVER za min. 1000 zł brutto (w terminie od stycznia 2017 do marca 2018 r.), przesłać kopię faktury lub paragonu potwierdzających zakup na adres konkurs@isover.pl oraz umieścić autorskie zdjęcie zainspirowane kampanią „Dom pełen ciepła" pod postem konkursowym na profilu marki Isover.pl na Facebook'u. Zgłoszenie należy oznaczyć hashtagiem #DomPełenCiepła. Co miesiąc dziesięcioro uczestników, których zdjęcia zdobędą najwięcej polubień, otrzyma atrakcyjne nagrody, takie jak m.in. konsola PlayStation 4 PRO, iPad, parownica do ubrań Philips, robot kuchenny Bosh, voucher do SPA czy gry familijne.

Dodatkowo - tylko w czerwcu, lipcu i sierpniu - pięcioro uczestników, którzy jako pierwsi prześlą swoje zdjęcie, otrzyma zestaw dwóch wakacyjnych leżaków.

10 edycji to 10 szans na nagrodę

Konkurs organizowany jest w dziesięciu miesięcznych edycjach, od czerwca 2017 do marca 2018 roku. - Dajemy naszym obecnym i przyszłym klientom wiele szans na zdobycie atrakcyjnych nagród. W konkursie „Mój dom pełen ciepła" klient może przesłać zdjęcie w każdej comiesięcznej edycji, aczkolwiek laureatem można zostać tylko raz podczas wszystkich dziesięciu odsłon konkursu. Co więcej, to zwycięzcy wybierają, jaką nagrodę z naszej puli chcą otrzymać. Mamy nadzieję, że udział w konkursie sprawi uczestnikom wiele frajdy, a zdjęcia, które powstaną przy tej okazji, będą miłą pamiątką - mówi Aleksandra Puzyno, specjalista marketingu ISOVER.

Szczegółowe zasady konkursu są dostępne na stronie www.isover.pl/konkurs. Zgłoszenia należy przesyłać na stronie: www.facebook.com/isoverpl




ISOVER, światowy lider wśród producentów wełny mineralnej szklanej i skalnej, oferuje szeroki wachlarz materiałów przeznaczonych do izolacji budowlanych, w tym izolacji dachów, ścian zewnętrznych oraz konstrukcji szkieletowych. Produkty marki ISOVER cechuje najniższy dostępny na rynku współczynnik przewodzenia ciepła, który wynosi nawet 0,030 W/(m*K). Materiały izolacyjne ISOVER zostały użyte w wielu prestiżowych obiektach architektonicznych w Polsce. Do ich grona należą m.in. Zamek Ujazdowski w Warszawie, Kancelaria Premiera, wieżowiec Warsaw Trade Tower w Warszawie, Port Marynarki Wojennej w Gdyni, Rafineria Gdańska, obiekty Międzynarodowych Targów Poznańskich, Biblioteka Śląska w Katowicach, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach, Dworzec Główny i Ośrodek Sztuki Japońskiej w Krakowie, Teatr Polski we Wrocławiu i wiele innych. W styczniu marka uruchomiła kampanię społeczną „ISOVER dla ochrony planety", której celem jest zwrócenie uwagi użytkowników domów na energooszczędność. Marka uczy nie tylko jak oszczędzić budżet domowy, ale przede wszystkim, w jaki sposób ograniczać emisję szkodliwych substancji do atmosfery. W swojej kampanii pokazuje, że większość energii w budynkach jest marnowana z powodu ich niewłaściwej izolacji.

źródło: Isover