1 czerwca marka ISOVER uruchomiła ogólnopolski konkurs fotograficzny dla klientów indywidualnych i wykonawców pod hasłem „Mój dom pełen ciepła". Co miesiąc - od czerwca 2017 do marca 2018, można zdobyć atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w konkursie należy zakupić materiały ISOVER oraz zrobić zdjęcie inspirowane motywem przewodnim kampanii reklamowej „Dom pełen ciepła".
Sfotografuj swój „Dom pełen ciepła"
Swoją wizję ciepłego, bezpiecznego i komfortowego domu marka ISOVER prezentuje w spocie reklamowym z udziałem pracowników. Elementem kampanii jest też konkurs fotograficzny, w którym firma zachęca klientów do pokazania ich własnej interpretacji hasła - „Dom pełen ciepła". - W kampanii reklamowej nawiązujemy do korzyści, jakie dajemy klientom w aspekcie komfortu i bezpieczeństwa, które zapewniają rozwiązania ISOVER w naszych domach, z kolei konkurs fotograficzny „Mój dom pełen ciepła" ma umocnić pozytywne skojarzenia, takie jak radość czy ciepło rodzinne z naszą marką - mówi Benedykt Korduła, dyrektor marketingu ISOVER.
Zasady konkursu ISOVER
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zakupić materiały izolacyjne marki ISOVER za min. 1000 zł brutto (w terminie od stycznia 2017 do marca 2018 r.), przesłać kopię faktury lub paragonu potwierdzających zakup na adres konkurs@isover.pl oraz umieścić autorskie zdjęcie zainspirowane kampanią „Dom pełen ciepła" pod postem konkursowym na profilu marki Isover.pl na Facebook'u. Zgłoszenie należy oznaczyć hashtagiem #DomPełenCiepła. Co miesiąc dziesięcioro uczestników, których zdjęcia zdobędą najwięcej polubień, otrzyma atrakcyjne nagrody, takie jak m.in. konsola PlayStation 4 PRO, iPad, parownica do ubrań Philips, robot kuchenny Bosh, voucher do SPA czy gry familijne.
Dodatkowo - tylko w czerwcu, lipcu i sierpniu - pięcioro uczestników, którzy jako pierwsi prześlą swoje zdjęcie, otrzyma zestaw dwóch wakacyjnych leżaków.
10 edycji to 10 szans na nagrodę
Konkurs organizowany jest w dziesięciu miesięcznych edycjach, od czerwca 2017 do marca 2018 roku. - Dajemy naszym obecnym i przyszłym klientom wiele szans na zdobycie atrakcyjnych nagród. W konkursie „Mój dom pełen ciepła" klient może przesłać zdjęcie w każdej comiesięcznej edycji, aczkolwiek laureatem można zostać tylko raz podczas wszystkich dziesięciu odsłon konkursu. Co więcej, to zwycięzcy wybierają, jaką nagrodę z naszej puli chcą otrzymać. Mamy nadzieję, że udział w konkursie sprawi uczestnikom wiele frajdy, a zdjęcia, które powstaną przy tej okazji, będą miłą pamiątką - mówi Aleksandra Puzyno, specjalista marketingu ISOVER.
Szczegółowe zasady konkursu są dostępne na stronie www.isover.pl/konkurs. Zgłoszenia należy przesyłać na stronie: www.facebook.com/isoverpl
ISOVER,
światowy lider wśród producentów wełny mineralnej szklanej
i skalnej, oferuje szeroki wachlarz materiałów
przeznaczonych do izolacji budowlanych, w tym izolacji dachów, ścian zewnętrznych
oraz konstrukcji szkieletowych. Produkty marki ISOVER cechuje najniższy
dostępny na rynku współczynnik przewodzenia ciepła, który wynosi nawet 0,030
W/(m*K). Materiały izolacyjne ISOVER zostały użyte w wielu
prestiżowych obiektach architektonicznych w Polsce. Do ich grona należą m.in.
Zamek Ujazdowski w Warszawie, Kancelaria Premiera, wieżowiec Warsaw Trade Tower
w Warszawie, Port Marynarki Wojennej w Gdyni, Rafineria Gdańska, obiekty
Międzynarodowych Targów Poznańskich, Biblioteka Śląska w Katowicach, Narodowa
Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach, Dworzec Główny i Ośrodek
Sztuki Japońskiej w Krakowie, Teatr Polski we Wrocławiu i wiele innych. W
styczniu marka uruchomiła kampanię społeczną „ISOVER dla ochrony planety",
której celem jest zwrócenie uwagi
użytkowników domów na energooszczędność. Marka uczy nie tylko jak oszczędzić
budżet domowy, ale przede wszystkim, w jaki sposób ograniczać emisję
szkodliwych substancji do atmosfery. W swojej kampanii pokazuje, że większość
energii w budynkach jest marnowana z powodu ich niewłaściwej izolacji.