Już po raz piąty z rzędu marka ISOVER zajęła I miejsce w programie Konsumencki Lider Jakości w kategorii „Systemy dociepleń". Tytuł przyznawany jest na podstawie opinii 12 tysięcy respondentów - aktywnych konsumentów.
Jakość, trwałość, renoma i wiarygodność - to najczęstsze skojarzenia z marką ISOVER wymieniane przez uczestników badania w ramach Programu Konsumencki Lider Jakości 2017. Złote Godło i prestiżowy tytuł ISOVER zdobył za sprawą ponad 40,8% głosów oddanych w kategorii „Systemy dociepleń" (w ubiegłym roku marka zdobyła 34,2%). Ankietowani docenili producenta materiałów izolacyjnych używając następujących argumentów: „łatwość montażu", „najwyższa jakość w rozsądnej cenie", „sprawdzona marka", „wełna zapewniająca również komfort ciszy" oraz „najlepsze parametry izolacyjne".
- Tytuł Konsumencki Lider Jakości przyznany za sprawą głosów oraz opinii klientów to dla nas ważne i satysfakcjonujące wyróżnienie. W najnowszej kampanii „ISOVER Dom pełen ciepła" podkreślamy, że najważniejsze jest dla nas właśnie zadowolenie użytkowników, którzy za sprawą materiałów izolacyjnych ISOVER mogą na co dzień czerpać korzyści z komfortowych i bezpiecznych domów. A szczęśliwi mieszkańcy to jednocześnie najlepsi promotorzy naszej marki - mówi Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu ISOVER.
Program
Konsumencki Lider Jakości organizowany jest przez redakcję „Strefy Gospodarki",
ogólnopolskiego dodatku Dziennika Gazety Prawnej. Ma on na celu wyłonienie
marek - liderów jakości produktów i usług dostępnych na polskim rynku. W tym
roku wykorzystano metodę CAWI (ankieta internetowa) z udziałem rekordowej
liczby ponad 12 tysięcy respondentów, aktywnych konsumentów.
ISOVER,
światowy lider wśród producentów wełny mineralnej szklanej
i skalnej, oferuje szeroki wachlarz materiałów
przeznaczonych do izolacji budowlanych, w tym izolacji dachów, ścian zewnętrznych
oraz konstrukcji szkieletowych. Produkty marki ISOVER cechuje najniższy
dostępny na rynku współczynnik przewodzenia ciepła, który wynosi nawet 0,030
W/(m*K). Materiały izolacyjne ISOVER zostały użyte w wielu
prestiżowych obiektach architektonicznych w Polsce. Do ich grona należą m.in.
Zamek Ujazdowski w Warszawie, Kancelaria Premiera, wieżowiec Warsaw Trade Tower
w Warszawie, Port Marynarki Wojennej w Gdyni, Rafineria Gdańska, obiekty
Międzynarodowych Targów Poznańskich, Biblioteka Śląska w Katowicach, Narodowa
Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach, Dworzec Główny i Ośrodek
Sztuki Japońskiej w Krakowie, Teatr Polski we Wrocławiu i wiele innych. W
styczniu marka uruchomiła kampanię społeczną „ISOVER dla ochrony planety",
której celem jest zwrócenie uwagi
użytkowników domów na energooszczędność. Marka uczy nie tylko jak oszczędzić
budżet domowy, ale przede wszystkim, w jaki sposób ograniczać emisję
szkodliwych substancji do atmosfery. W swojej kampanii pokazuje, że większość
energii w budynkach jest marnowana z powodu ich niewłaściwej izolacji.