PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2017-07-03
ISOVER liderem jakości wśród systemów dociepleń
Już po raz piąty z rzędu marka ISOVER zajęła I miejsce w programie Konsumencki Lider Jakości w kategorii „Systemy dociepleń".

Saint-Gobain Construction Products Polska
ul. Okrężna 16
44-100 Gliwice

tel. 32 339 63 00
fax 32 339 64 44
recepcja@isover.pl
www.isover.pl

» więcej o firmie

Już po raz piąty z rzędu marka ISOVER zajęła I miejsce w programie Konsumencki Lider Jakości w kategorii „Systemy dociepleń". Tytuł przyznawany jest na podstawie opinii 12 tysięcy respondentów - aktywnych konsumentów.

Jakość, trwałość, renoma i wiarygodność - to najczęstsze skojarzenia z marką ISOVER wymieniane przez uczestników badania w ramach Programu Konsumencki Lider Jakości 2017. Złote Godło i prestiżowy tytuł ISOVER zdobył za sprawą ponad 40,8% głosów oddanych w kategorii „Systemy dociepleń" (w ubiegłym roku marka zdobyła 34,2%). Ankietowani docenili producenta materiałów izolacyjnych używając następujących argumentów: „łatwość montażu", „najwyższa jakość w rozsądnej cenie", „sprawdzona marka", „wełna zapewniająca również komfort ciszy" oraz „najlepsze parametry izolacyjne".

- Tytuł Konsumencki Lider Jakości przyznany za sprawą głosów oraz opinii klientów to dla nas ważne i satysfakcjonujące wyróżnienie. W najnowszej kampanii „ISOVER Dom pełen ciepła" podkreślamy, że najważniejsze jest dla nas właśnie zadowolenie użytkowników, którzy za sprawą materiałów izolacyjnych ISOVER mogą na co dzień czerpać korzyści z komfortowych i bezpiecznych domów. A szczęśliwi mieszkańcy to jednocześnie najlepsi promotorzy naszej marki - mówi Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu ISOVER.

Program Konsumencki Lider Jakości organizowany jest przez redakcję „Strefy Gospodarki", ogólnopolskiego dodatku Dziennika Gazety Prawnej. Ma on na celu wyłonienie marek - liderów jakości produktów i usług dostępnych na polskim rynku. W tym roku wykorzystano metodę CAWI (ankieta internetowa) z udziałem rekordowej liczby ponad 12 tysięcy respondentów, aktywnych konsumentów.



ISOVER, światowy lider wśród producentów wełny mineralnej szklanej i skalnej, oferuje szeroki wachlarz materiałów przeznaczonych do izolacji budowlanych, w tym izolacji dachów, ścian zewnętrznych oraz konstrukcji szkieletowych. Produkty marki ISOVER cechuje najniższy dostępny na rynku współczynnik przewodzenia ciepła, który wynosi nawet 0,030 W/(m*K). Materiały izolacyjne ISOVER zostały użyte w wielu prestiżowych obiektach architektonicznych w Polsce. Do ich grona należą m.in. Zamek Ujazdowski w Warszawie, Kancelaria Premiera, wieżowiec Warsaw Trade Tower w Warszawie, Port Marynarki Wojennej w Gdyni, Rafineria Gdańska, obiekty Międzynarodowych Targów Poznańskich, Biblioteka Śląska w Katowicach, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach, Dworzec Główny i Ośrodek Sztuki Japońskiej w Krakowie, Teatr Polski we Wrocławiu i wiele innych. W styczniu marka uruchomiła kampanię społeczną „ISOVER dla ochrony planety", której celem jest zwrócenie uwagi użytkowników domów na energooszczędność. Marka uczy nie tylko jak oszczędzić budżet domowy, ale przede wszystkim, w jaki sposób ograniczać emisję szkodliwych substancji do atmosfery. W swojej kampanii pokazuje, że większość energii w budynkach jest marnowana z powodu ich niewłaściwej izolacji.

źródło: Isover