23 lutego w warszawskich „Złotych Tarasach" odbyła się coroczna, uroczysta gala miesięcznika „Builder". Wyróżnienia Builder Awards to najbardziej prestiżowe nagrody na polskim rynku budowlanym, które trafiają do najbardziej cenionych osób i przedsiębiorstw z polskiego sektora budownictwa oraz architektury. Tytuł Budowlanej Firmy Roku 2017 otrzymała firma ISOVER Polska z Grupy Saint-Gobain.
Wśród laureatów tegorocznej 15. gali Bulder Awards 2017 nie mogło zabraknąć marki ISOVER, świętującej w tym roku jubileusz 25-lecia obecności w Polsce. W 2017 roku w gliwickiej fabryce wełny mineralnej uruchomiona została nowa linia produkcji mat siatkowych warta ponad 30 mln złotych. Wielkim sukcesem okazało się wprowadzenie na rynek kolejnego, innowacyjnego rozwiązania ISOVER - Stropmax 31, systemu do izolacji sufitów przemysłowych i garaży. W gliwickim Centrum Szkoleniowym ISOVER firma rozwija szanowany w branży program szkoleniowy dla profesjonalistów, z którego skorzystało już blisko 4 tysiące osób. Marka ISOVER to również bardzo świadomy ekologicznie producent, którego produkty ograniczają emisję energii cieplnej do atmosfery - 70% surowców zużywanych do produkcji wełny szklanej ISOVER to stłuczka szklana pochodząca z recyklingu. W 2017 roku ISOVER przeprowadził też największą w swojej historii kampanię reklamową pod hasłem „Dom pełen ciepła" z udziałem pracowników.
Nagrodę w imieniu firmy odebrał Filipe Ramos, dyrektor generalny ISOVER w Polsce.
- W imieniu całego zespołu ISOVER jestem zaszczycony i pięknie dziękuję. Tytuł „Budowlanej Firmy Roku 2017" to dla nas dobra okazja zarówno do wyrażenia dumy i radości z naszych osiągnięć, ale i motywacja do planowania i realizowania kolejnych wyzwań. Nasza siła tkwi w profesjonalizmie i zaangażowaniu pracowników i to im dedykuję tę nagrodę - powiedział Filipe Ramos, dyrektor generalny ISOVER Polska.
Rada Naukowa oraz redakcja miesięcznika Builder co roku wyróżniają najlepsze firmy z polskiego sektora budownictwa i architektury, uwzględniając ich dynamiczny rozwój i osiągniętą pozycję na rynku budowlanym, a także menadżerów tych przedsiębiorstw - za skuteczne zarzadzanie i osiągane sukcesy. To także sposób na upowszechnianie dobrych praktyk i relacji biznesowych w branży budowlanej. Nagradzane są najlepsze materiały, technologie, urządzenia, budowle, rozwiązania IT, rozwiązania finansowe, projekty, inicjatywy, usługi i przedsięwzięcia dla budownictwa.
Na zdjęciu od prawej: Filipe Ramos - dyrektor generalny, Ewelina Rajs - dyrektor sprzedaży oraz Benedykt Korduła - dyrektor marketingu
ISOVER,
światowy lider wśród producentów wełny mineralnej szklanej
i skalnej, oferuje szeroki wachlarz materiałów
przeznaczonych do izolacji budowlanych, w tym izolacji dachów, ścian zewnętrznych
oraz konstrukcji szkieletowych. Produkty marki ISOVER cechuje najniższy
dostępny na rynku współczynnik przewodzenia ciepła, który wynosi nawet 0,030
W/(m*K). Materiały izolacyjne ISOVER zostały użyte w wielu
prestiżowych obiektach architektonicznych w Polsce. Do ich grona należą m.in.
Zamek Ujazdowski w Warszawie, Kancelaria Premiera, wieżowiec Warsaw Trade Tower
w Warszawie, Port Marynarki Wojennej w Gdyni, Rafineria Gdańska, obiekty
Międzynarodowych Targów Poznańskich, Biblioteka Śląska w Katowicach, Narodowa
Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach, Dworzec Główny i Ośrodek
Sztuki Japońskiej w Krakowie, Teatr Polski we Wrocławiu i wiele innych. W
styczniu marka uruchomiła kampanię społeczną „ISOVER dla ochrony planety",
której celem jest zwrócenie uwagi
użytkowników domów na energooszczędność. Marka uczy nie tylko jak oszczędzić
budżet domowy, ale przede wszystkim, w jaki sposób ograniczać emisję
szkodliwych substancji do atmosfery. W swojej kampanii pokazuje, że większość
energii w budynkach jest marnowana z powodu ich niewłaściwej izolacji.