PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2018-01-24
ISOVER z tytułem „Budowlanej Firmy Roku 2017”
Wyróżnienia Builder Awards to najbardziej prestiżowe nagrody na polskim rynku budowlanym, które trafiają do najbardziej cenionych ...

Saint-Gobain Construction Products Polska
ul. Okrężna 16
44-100 Gliwice

tel. 32 339 63 00
fax 32 339 64 44
recepcja@isover.pl
www.isover.pl

» więcej o firmie

23 lutego w warszawskich „Złotych Tarasach" odbyła się coroczna, uroczysta gala miesięcznika „Builder". Wyróżnienia Builder Awards to najbardziej prestiżowe nagrody na polskim rynku budowlanym, które trafiają do najbardziej cenionych osób i przedsiębiorstw z polskiego sektora budownictwa oraz architektury. Tytuł Budowlanej Firmy Roku 2017 otrzymała firma ISOVER Polska z Grupy Saint-Gobain.

Wśród laureatów tegorocznej 15. gali Bulder Awards 2017 nie mogło zabraknąć marki ISOVER, świętującej w tym roku jubileusz 25-lecia obecności w Polsce. W 2017 roku w gliwickiej fabryce wełny mineralnej uruchomiona została nowa linia produkcji mat siatkowych warta ponad 30 mln złotych. Wielkim sukcesem okazało się wprowadzenie na rynek kolejnego, innowacyjnego rozwiązania ISOVER - Stropmax 31, systemu do izolacji sufitów przemysłowych i garaży. W gliwickim Centrum Szkoleniowym ISOVER firma rozwija szanowany w branży program szkoleniowy dla profesjonalistów, z którego skorzystało już blisko 4 tysiące osób. Marka ISOVER to również bardzo świadomy ekologicznie producent, którego produkty ograniczają emisję energii cieplnej do atmosfery - 70% surowców zużywanych do produkcji wełny szklanej ISOVER to stłuczka szklana pochodząca z recyklingu. W 2017 roku ISOVER przeprowadził też największą w swojej historii kampanię reklamową pod hasłem „Dom pełen ciepła" z udziałem pracowników.

Nagrodę w imieniu firmy odebrał Filipe Ramos, dyrektor generalny ISOVER w Polsce.

- W imieniu całego zespołu ISOVER jestem zaszczycony i pięknie dziękuję. Tytuł „Budowlanej Firmy Roku 2017" to dla nas dobra okazja zarówno do wyrażenia dumy i radości z naszych osiągnięć, ale i motywacja do planowania i realizowania kolejnych wyzwań. Nasza siła tkwi w profesjonalizmie i zaangażowaniu pracowników i to im dedykuję tę nagrodę - powiedział Filipe Ramos, dyrektor generalny ISOVER Polska.

Rada Naukowa oraz redakcja miesięcznika Builder co roku wyróżniają najlepsze firmy z polskiego sektora budownictwa i architektury, uwzględniając ich dynamiczny rozwój i osiągniętą pozycję na rynku budowlanym, a także menadżerów tych przedsiębiorstw - za skuteczne zarzadzanie i osiągane sukcesy. To także sposób na upowszechnianie dobrych praktyk i relacji biznesowych w branży budowlanej. Nagradzane są najlepsze materiały, technologie, urządzenia, budowle, rozwiązania IT, rozwiązania finansowe, projekty, inicjatywy, usługi i przedsięwzięcia dla budownictwa.

Na zdjęciu od prawej: Filipe Ramos - dyrektor generalny, Ewelina Rajs - dyrektor sprzedaży oraz Benedykt Korduła - dyrektor marketingu

 



ISOVER, światowy lider wśród producentów wełny mineralnej szklanej i skalnej, oferuje szeroki wachlarz materiałów przeznaczonych do izolacji budowlanych, w tym izolacji dachów, ścian zewnętrznych oraz konstrukcji szkieletowych. Produkty marki ISOVER cechuje najniższy dostępny na rynku współczynnik przewodzenia ciepła, który wynosi nawet 0,030 W/(m*K). Materiały izolacyjne ISOVER zostały użyte w wielu prestiżowych obiektach architektonicznych w Polsce. Do ich grona należą m.in. Zamek Ujazdowski w Warszawie, Kancelaria Premiera, wieżowiec Warsaw Trade Tower w Warszawie, Port Marynarki Wojennej w Gdyni, Rafineria Gdańska, obiekty Międzynarodowych Targów Poznańskich, Biblioteka Śląska w Katowicach, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach, Dworzec Główny i Ośrodek Sztuki Japońskiej w Krakowie, Teatr Polski we Wrocławiu i wiele innych. W styczniu marka uruchomiła kampanię społeczną „ISOVER dla ochrony planety", której celem jest zwrócenie uwagi użytkowników domów na energooszczędność. Marka uczy nie tylko jak oszczędzić budżet domowy, ale przede wszystkim, w jaki sposób ograniczać emisję szkodliwych substancji do atmosfery. W swojej kampanii pokazuje, że większość energii w budynkach jest marnowana z powodu ich niewłaściwej izolacji.

źródło: Isover