PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2018-08-30
Aluprof z nowym wydawnictwem o trendach
AluBook to nowatorski projekt, którego celem jest promowanie ciekawych trendów, nowoczesnych realizacji i ważnych twórców w dziedzinie architektury oraz budownictwa.

ALUPROF S.A.
ul. Warszawska 153
43-300 Bielsko-Biała

tel. 33 819 53 00
fax 33 822 05 12
aluprof@aluprof.eu
www.aluprof.eu

» więcej o firmie

AluBook to nowatorski projekt, którego celem jest promowanie ciekawych trendów, nowoczesnych realizacji i ważnych twórców w dziedzinie architektury oraz budownictwa. Tematem głównym pierwszego wydania są przemiany architektoniczne na Śląsku. Mecenatem wydawnictwa jest firma Aluprof S.A.

Myślą przewodnią pierwszego numeru wydawnictwa o nazwie AluBook jest hasło „Work-life balance", czyli harmonijne łączenie różnych obszarów życia, dzięki zrównoważonej i odpowiedzialnej społecznie architekturze. Idea ta została zaprezentowana na przykładzie przemian oraz nowych inwestycji, które z udziałem rozwiązań marki Aluprof powstały w ostatnich latach na Śląsku. Wskazano tak ważne projekty, jak np. NOSPR, MCK, .KTW czy Muzeum Śląskie. W rozdziale „Standardy przyszłości" omówiono istotne trendy na przykładzie budownictwa jednorodzinnego, pasywnego i certyfikacji BREEAM. Na koniec zaprezentowano prestiżowe inwestycje z Nowego Jorku, które powstały z wykorzystaniem nowatorskich systemów aluminowych Aluprof.

AluBook to także platforma do wymiany opinii ekspertów. Do pierwszego numeru zaproszono wybitnych architektów, m.in. Tomasza Koniora, Jana Karpiela, Marcina Steindela oraz Kamila Wiśniewskiego. 

- Zależało nam na stworzeniu nowego wydawnictwa, które połączy cechy magazynu o ważnych trendach w architekturze i albumu, który w atrakcyjny sposób będzie ukazywał interesujące realizacje oraz ich twórców. Szukaliśmy pomysłu na publikację, która będzie niosła atrakcyjne treści zarówno dla osób z branży architektury czy budownictwa, jak i czytelników niezwiązanych zawodowo z taką tematyką. Tak powstał AluBook, który w kilka dni po premierze zyskał wiele pozytywnych opinii, co jest dla nas ważną informacją i jednocześnie zachętą do dalszego rozwoju projektu - mówi Bożena Ryszka, Dyrektor Marketingu Aluprof S.A.

Twórcy AluBooka zadbali o wysoką jakość oprawy graficznej - atrakcyjny layout, dopracowane detale i elegancki wydruk. Wydawnictwo ukazało się w limitowanej serii. Jest ono także dostępne online: https://bit.ly/2wnLskK. Pomysłodawcą i wyłączonym sponsorem jest firma Aluprof S.A.