PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2018-08-30
Aluprof z nowym wydawnictwem o trendach
AluBook to nowatorski projekt, którego celem jest promowanie ciekawych trendów, nowoczesnych realizacji i ważnych twórców w dziedzinie architektury oraz budownictwa.

ALUPROF S.A.
ul. Warszawska 153
43-300 Bielsko-Biała

tel. 33 819 53 00
fax 33 822 05 12
info@aluprof.eu
www.aluprof.eu

» więcej o firmie

AluBook to nowatorski projekt, którego celem jest promowanie ciekawych trendów, nowoczesnych realizacji i ważnych twórców w dziedzinie architektury oraz budownictwa. Tematem głównym pierwszego wydania są przemiany architektoniczne na Śląsku. Mecenatem wydawnictwa jest firma Aluprof S.A.

Myślą przewodnią pierwszego numeru wydawnictwa o nazwie AluBook jest hasło „Work-life balance", czyli harmonijne łączenie różnych obszarów życia, dzięki zrównoważonej i odpowiedzialnej społecznie architekturze. Idea ta została zaprezentowana na przykładzie przemian oraz nowych inwestycji, które z udziałem rozwiązań marki Aluprof powstały w ostatnich latach na Śląsku. Wskazano tak ważne projekty, jak np. NOSPR, MCK, .KTW czy Muzeum Śląskie. W rozdziale „Standardy przyszłości" omówiono istotne trendy na przykładzie budownictwa jednorodzinnego, pasywnego i certyfikacji BREEAM. Na koniec zaprezentowano prestiżowe inwestycje z Nowego Jorku, które powstały z wykorzystaniem nowatorskich systemów aluminowych Aluprof.

AluBook to także platforma do wymiany opinii ekspertów. Do pierwszego numeru zaproszono wybitnych architektów, m.in. Tomasza Koniora, Jana Karpiela, Marcina Steindela oraz Kamila Wiśniewskiego. 

- Zależało nam na stworzeniu nowego wydawnictwa, które połączy cechy magazynu o ważnych trendach w architekturze i albumu, który w atrakcyjny sposób będzie ukazywał interesujące realizacje oraz ich twórców. Szukaliśmy pomysłu na publikację, która będzie niosła atrakcyjne treści zarówno dla osób z branży architektury czy budownictwa, jak i czytelników niezwiązanych zawodowo z taką tematyką. Tak powstał AluBook, który w kilka dni po premierze zyskał wiele pozytywnych opinii, co jest dla nas ważną informacją i jednocześnie zachętą do dalszego rozwoju projektu - mówi Bożena Ryszka, Dyrektor Marketingu Aluprof S.A.

Twórcy AluBooka zadbali o wysoką jakość oprawy graficznej - atrakcyjny layout, dopracowane detale i elegancki wydruk. Wydawnictwo ukazało się w limitowanej serii. Jest ono także dostępne online: https://bit.ly/2wnLskK. Pomysłodawcą i wyłączonym sponsorem jest firma Aluprof S.A.



Aluprof S.A. należy do Grupy Kapitałowej Kęty S.A. Firma jest jednym z czołowych producentów systemów aluminiowych w Europie. Spółka posiada swoje oddziały w Czechach, Niemczech, Rumunii, Wielkiej Brytanii, a także na Ukrainie i Węgrzech. Główna siedziba Aluprof S.A. znajduje się w Bielsku-Białej, gdzie zlokalizowane są także linie produkcyjne oraz centrum logistyczne. W oddziale w Opolu, wytwarzane są systemy roletowe. Łączna powierzchnia zakładów produkcyjnych firmy wynosi blisko 80 000 m².

Jakość produktów jest dla Aluprof wartością nadrzędną, dlatego inżynierowie Aluprof nieustannie opracowują zaawansowane technologicznie rozwiązania, odpowiadające na potrzeby nowoczesnego budownictwa w zakresie energooszczędności i swobody projektowania. W firmie wdrożony został system zarządzania jakością ISO 9001-2001, który zapewnia zgodność oferowanych produktów z normami europejskimi. W ramach Grupy Kęty, w Złotowie funkcjonuje akredytowane Laboratorium Pomiarowo-Badawcze, dysponujące innowacyjnymi urządzeniami m.in. największą w Europie Środkowo-Wschodniej komorą do badań okien, drzwi, fasad oraz żaluzji zewnętrznych. Wysoką jakość produktów potwierdzają liczne nagrody przyznane przez specjalistów m.in. Lider Rynku 2013, Konsumencki Lider Jakości 2013, Dynamiczna Firma, Kryształowy Profil 2011, Gepardy Biznesu 2011, Efektywna Firma 2011, Duża Perła Polskiej Gospodarki, Diamenty Forbesa, Brązowe Godło Jakości QI, Jakość Roku 2009, Laur Klienta 2009, Diament Lidera Polskiego Biznesu, Certyfikat Wiarygodności Biznesowej, Orły Polskiego Budownictwa, Medal Europejski.

Firma, podobnie jak wszystkie spółki należące do Grupy Kęty, od początku swojej działalności stara się pomagać osobom najbardziej potrzebującym. W tym celu utworzona została Fundacja „Grupa Kęty Dzieciom Podbeskidzia", która wspiera dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych i promuje ideę rodzinnych form opieki zastępczej.

Grupa Kapitałowa Kęty S.A. jest liderem branży aluminiowej w Polsce. Holding tworzy 18 spółek, prowadzących działalność zarówno w kraju, jak i zagranicą. Rocznie przetwarzają one blisko 55 000 ton surowców aluminiowych. Wśród 2 000 odbiorców Grupy znajdują się międzynarodowe koncerny, duże i średnie przedsiębiorstwa oraz hurtownie reprezentujące niemal wszystkie gałęzie przemysłu m.in. budowlaną, motoryzacyjną, elektromaszynową i spożywczą.

źródło: Aluprof