PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2019-01-31
Saint-Gobain Building Glass Polska z dwoma wyróżnieniami po targach 4 Design Days 2019
Podczas tegorocznej edycji 4 Design Days Saint-Gobain Building Glass Polska wzbogaciło ...

Saint-Gobain Building Glass Polska
ul. Szklanych Domów 1
42-530 Dąbrowa Górnicza

tel. 32 295 40 00
fax 32 295 41 08
glassinfo.pl@saint-gobain-glass.com
www.saint-gobain-glass.com

» więcej o firmie

Podczas tegorocznej edycji 4 Design Days Saint-Gobain Building Glass Polska wzbogaciło wystawowy świat designu o innowacyjne, szklane rozwiązania. Obecność marki na wydarzeniu nie przeszła bez echa. Stoisko Saint-Gobain otrzymało nagrodę Exhibitor Design Award dla najlepiej zaprojektowanej przestrzeni wystawowej. Drugie wyróżnienie firma otrzymała w plebiscycie organizowanym przez Dziennik Zachodni. Mini lusterko poprawiające urodę MIRALITE NATURA głosami czytelników zdobyło pierwsze miejsce wśród TOP 10 najfajniejszych gadżetów przygotowanych przez firmy na targi.

Trwające od czwartku 24 stycznia w Katowicach 4DD podzielono na dwa bloki. Pierwszy z nich przeznaczony był dla gości biznesowych - architektów, projektantów, przedstawicieli biznesu i władz samorządowych, których na 4 Design Days przybyło ponad 10 tysięcy. W weekend Spodek i Międzynarodowe Centrum Konferencyjne odwiedzali wszyscy chętni - rozmiłowani w designie mieszkańcy śląska i ościennych województw, łącznie 25 tysięcy osób.

Najlepsze stoisko

Jak się wyróżnić pośród 300 wystawców i ich designerskich stoisk? Debiutujący na 4DD Saint-Gobain Building Glass Polska ma na to receptę. Powierzchnia 100m2 została zagospodarowana tak, by ukazała szerokie możliwości zastosowania produktów szklanych z oferty.


Ci, którzy mieli okazję odwiedzić stoisko Saint-Gobain na terenie katowickiego Spodka, szczególną uwagę zwracali na aktywne szkło PRIVA-LITE. Tafla zmieniająca przezierność pod wpływem prądu elektrycznego umiejscowiona była w specjalnie zaaranżowanej sali konferencyjnej. Siedzący wewnątrz raz po raz pojawiali się i znikali za szkłem, które z mlecznego po chwili zmieniało się w przeźroczyste.  Kolejnym hitem okazało się szkło grzewcze EGLAS. Zdobywcę Dobrego Wzoru 2018, zaprezentowano w formie okna tarasowego. Na własnej skórze można było poczuć przyjemne ciepło, które od wewnątrz emitowała szyba.

Projekt przestrzeni wystawowej zgrabnie łączący elementy, takie jak okna, kabina prysznicowa, wyspa kuchenna, lada recepcyjna, gablotka z eksponatami, szklane ścianki, schody czy totemy, został doceniony przez członków jury, którzy przyznali Saint-Gobin Building Glass Polska nagrodę Exhibitor Design Award dla najciekawiej zaprojektowanego targowego stoiska.

- To dla nas duże wyróżnienie, zwłaszcza że w tegorocznej edycji debiutujemy jako wystawca i sponsor imprezy. Zależało nam na przygotowaniu wyjątkowej scenografii ukazującej odwiedzającym wszystkie zalety szkła, które my jako producent bez trudu dostrzegamy na co dzień. Przedstawiliśmy z sukcesem szerokie spektrum możliwości zastosowania szkła, co w przypadku takiego produktu, jest kluczem do budowania świadomości na temat jego potencjału - Olga Mazurek dyrektor marketingu Saint-Gobain Building Glass Polska.

Najfajniejszy gadżet

Natychmiastowy efekt upiększenia, dzięki gadżetowi mieszczącemu się w dłoni? W ramach targów swoją premierę miało nowe lustro Saint-Gobain Building Glass Polska MIRALITE NATURA. Jego subtelny brzoskwiniowy odcień sprawia, że odbicie jest łagodniejsze i bardziej autentyczne. Z okazji premiery marka przygotowała więc mini lusterka, w których każdy mógł się przejrzeć i przetestować wyjątkowe właściwości szkła na sobie. To właśnie ten gadżet został uznany przez czytelników Dziennika Zachodniego za najlepszy pośród listy TOP 10 najciekawszych gadżetów przygotowanych przez firmy na targi.

- Lusterko poprawiające urodę od Saint-Gobain, firmy specjalizującej się w szkle sprawia, że cera wygląda tak, jakbyśmy właśnie wrócili z wakacji - jest brzoskwiniowa, ładna, nieziemista. Takie lustra, już w większej formie, nadają się np. do przymierzalni - czytamy na łamach Dziennika Zachodniego.

Coś dla ciała i coś dla ducha

Pierwsze dwa dni utrzymane w biznesowym charakterze były spotkaniem profesjonalistów, którzy debatowali o trendach współczesnej architektury, designu i rynku nieruchomości. W 50 sesjach tematycznych udział wzięło ok. 500 prelegentów. Saint-Gobain w dyskusji reprezentowało kilku ekspertów.

Grzegorz Ogerman, dyrektor BU Zaawansowane Rozwiązania Szklane Building Glass Polska wziął udział w dwóch sesjach tematycznych: sesji inaugurującej drugi dzień targów „Design - droga do innowacyjności i wyższych przychodów" oraz „Szkło, kamień, ceramika", w której trakcie zaprezentowano nowoczesne zastosowanie szkła, kamienia i ceramiki we wnętrzach komercyjnych i mieszkaniowych.

Z kolei o tajnikach budowy obiektów niskoenergetycznych opowiadał Piotr Wereski, ekspert standardu Multi Comfort Saint-Gobain. Podzielił się on z odwiedzającymi wiedzą i doświadczeniem z zakresu nowoczesnego budownictwa energooszczędnego spełniającego Warunki Techniczne na rok 2021. Podczas spotkań i prezentacji opowiadał o kompleksowych rozwiązaniach pozwalających tworzyć komfortowe budynki mieszkalne i użyteczności publicznej z poszanowaniem potrzeb użytkowników, ich zdrowia i środowiska naturalnego.

źródło: Saint-Gobain