PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2016-07-13
Zmieniamy świat za pomocą technologii szkła - NSG Group na targach glasstec
Odwiedzający stoisko NSG Group będą mieli szansę zobaczyć gamę innowacyjnych produktów ...

Pilkington IGP Sp. z o.o.
ul. Wołoska 18
02-675 Warszawa

tel. 22 548 75 01
fax 22 548 75 55
igp@pl.nsg.com
www.pilkington.pl

» więcej o firmie

NSG Group, producent szkła marki Pilkington zaprezentuje swoje najnowsze produkty na Międzynarodowych Targach Produkcji i Przetwórstwa Szkła oraz Wyrobów Gotowych glasstec 2016 w Düsseldorfie, które odbędą się w dniach od 20 do 23 września br.

Odwiedzający stoisko NSG Group (hala nr 10, D34) będą mieli szansę zobaczyć gamę innowacyjnych produktów o wartości dodanej oraz najnowsze rozwiązania szklane, zapewniające realizacjom architektonicznym spełnienie założeń projektowych, jak i budżetowych.

„Jednym z elementów stoiska NSG Group będzie okno wyposażone w zintegrowany system fotowoltaicznych ogniw tzw. BIPV (ang. Building Integrated Photovoltaics), które pozwalają budynkom produkować energię elektryczną. Jest to przyjazna dla środowiska naturalnego alternatywa w stosunku do tradycyjnych metod pozyskiwania energii" - mówi Jolanta Lessig, Kierownik Komunikacji Marketingowej na Europę w NSG Group. „Na stoisku będzie można również zobaczyć nowe szkło, które spełnia wymagania dotyczące prywatności i w jednej chwili można je zmienić z przezroczystego w półprzejrzyste" - dodaje.

NSG Group przedstawi nowe lustrzane produkty do zastosowań cyfrowych oraz odporne na wilgoć i korozję szkło powlekane warstwą chromu. Pokryte wysokorefleksyjną lustrzaną powłoką szkła Pilkington MirroViewTM i Pilkington MirroViewTM 50/50 ukrywają cyfrowe wyświetlacze i ekrany telewizorów, kiedy są wyłączone. Ich obraz staje się widoczny dopiero po włączeniu. Z kolei szkło Pilkington MirropaneTM Chrome pokryte jest warstwą chromu, która ogranicza ryzyko wystąpienia plam i przebarwień wywołanych działaniem wilgoci. Odporność na korozję pozwala na zastosowanie bez obaw w kabinach prysznicowych, centrach odnowy biologicznej czy pływalniach. Pilkington MirropaneTM Chrome jest produktem bardzo uniwersalnym, który może być używany również w zastosowaniach zewnętrznych (na elewacjach) oraz technicznych (chłodziarki sklepowe i systemy oświetleniowe).

Na targach zaprezentowane zostanie również antyrefleksyjne szkło Pilkington OptiViewTM. Nowy produkt redukuje odblaski pojawiające się na ekranach telewizorów, monitorach komputerów, płaskich tablicach, przezroczystych elementach samolotów, a także na elektronicznych wyświetlaczach. Wysokoefektywna powłoka redukuje odbicia od zewnętrznej powierzchni do <1%, zapewniając jednocześnie wysoką przepuszczalność światła i ochronę przed promieniowaniem UV.

Zespół NSG Group na targach glasstec 2016 chętnie odpowie na wszystkie pytania klientów i odwiedzających, którzy będą chcieli dowiedzieć się więcej na temat pełnej gamy produktów NSG Group zaprezentowanych na stronie internetowej w nowym globalnym katalogu produktów.

Odwiedź nas na stoisku NSG Group nr 10-D34.



Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. Powiększone NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych działając w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Produkcja odbywa się w 30 krajach na czterech kontynentach. Produkty Grupy sprzedawane są w ok. 130 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2015 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 4,8 miliarda euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 39% zrealizowano w Europie, 25% w Japonii, 18% w Ameryce Północnej, a 18% w pozostałych częściach świata.

 

źródło: Pilkington