PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2014-05-30
ISOVER z nową kampanią wizerunkową - „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu”
Kampania ISOVER „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu" obejmuje działania outdoorowe oraz reklamę w prasie i internecie.

Saint-Gobain Construction Products Polska
ul. Okrężna 16
44-100 Gliwice

tel. 32 339 63 00
fax 32 339 64 44
recepcja@isover.pl
www.isover.pl

» więcej o firmie

Wysokiej jakości produkty izolacyjne, choć na co dzień niewidoczne, stanowią istotny element instalacji domu, odpowiadając za jego komfort i bezpieczeństwo. ISOVER rusza z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu". Twarzą marki została Ewa Błaszczyk.

Każdy sukces ma swoich cichych bohaterów - podobnie jest z budową domu. Pomimo że jego fundamenty oraz materiały wykończeniowe nie są widoczne, decydują o najważniejszym - bezpieczeństwie, zdrowiu i komforcie mieszkańców, a także jakości budynku, który ma służyć przez długie lata. Cytat z „Małego Księcia" Antoine'a de Saint-Exupery - „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu" - to hasło przewodnie najnowszej kampanii wizerunkowej ISOVER - marki wysokiej jakości rozwiązań izolacyjnych. Jej głównym założeniem jest podkreślenie trzech wartości: bezpieczeństwa, ciepła i ciszy, gwarantujących najwyższy komfort dzięki zastosowanym produktom izolacyjnym marki ISOVER.  Twarzą kampanii została Ewa Błaszczyk. Aktorka, piosenkarka i prezes fundacji „Akogo?" wspiera działania wizerunkowe hasłem: „Czasem wystarczy dobre słowo i trochę ciepła". W kampanii obecny jest również Henryk Kwapisz - ekspert ISOVER w zakresie fizyki budowli i rozwiązań izolacyjnych.

- Za sprawą najnowszej kampanii chcemy pokazać, jak ważne dla naszego komfortu, bezpieczeństwa i zdrowia są rzeczy, które choć niewidoczne na co dzień, kształtują naszą codzienność. ISOVER to więcej niż izolacja, to także inwestycja w lepszą jakość życia. Naszym priorytetem jest budowanie pozytywnej przyszłości także za sprawą udziału w przedsięwzięciach niezwiązanych wprost z budownictwem, jakim niewątpliwie jest klinika „Budzik" - mówi Olga Mazurek, Kierownik Marki i Komunikacji ISOVER.

- Niemniej istotnym przekazem kampanii „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu" jest podkreślenie przewagi technologicznej polskiego zakładu ISOVER oraz zachęta do stosowania produktów izolacyjnych najwyższej jakości. Nieprzemyślane decyzje mogą mieć długofalowe i „niewymierne" konsekwencje, ponieważ błędnego montażu i niskiej jakości materiałów po prostu nie widać, bo są zabudowane bądź zatynkowane - dodaje Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu ISOVER.

W ramach współpracy ISOVER z fundacją „Akogo?", która wybudowała przy oddziale Rehabilitacji Neurologicznej w Centrum Zdrowia Dziecka klinikę „Budzik" dla dzieci po ciężkich urazach mózgu, często przebywających w śpiączce - do końca 2015 roku 1 złotówka z każdej sprzedanej rolki produktów ISOVER Termo-Mata Plus orazi Iso-Mata zostanie przeznaczona na rzecz fundacji „Akogo?".

Kampania ISOVER „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu" obejmuje działania outdoorowe oraz reklamę w prasie i internecie. Za wsparcie strategiczne odpowiada krakowska agencja reklamowa Hand Made.

źródło: Isover