PRZEŚLIJ NEWS DODAJ FIRMĘ DO BAZY OFERTY PRACY WYDARZENIA TARGOWE
2015-08-20
ALUPROF ze Złotym Konsumenckim Liderem Jakości
ALUPROF otrzymał złote godło w piątej edycji prestiżowego plebiscytu Lider Jakości 2015 w kategorii „Profile i systemy z aluminium" ...

ALUPROF S.A.
ul. Warszawska 153
43-300 Bielsko-Biała

tel. 33 819 53 00
fax 33 822 05 12
aluprof@aluprof.eu
www.aluprof.eu

» więcej o firmie

ALUPROF otrzymał złote godło w piątej edycji prestiżowego plebiscytu Lider Jakości 2015 w kategorii „Profile i systemy z aluminium" prowadzonego przez redakcję Strefy Gospodarki, ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Wyróżnienie jest tym cenniejsze dla firmy, gdyż dotyczy satysfakcji i pozytywnych odczuć samych konsumentów, którzy najchętniej wybierają właśnie produkty ALUPROF.

Celem programu Konsumencki Lider Jakości jest wyłonienie najlepszych marek i firm funkcjonujących na polskim rynku z punktu widzenia konsumentów. W kategorii „Profile i systemy aluminiowe" złote godło w plebiscycie otrzymała firma ALUPROF SA, znajdując się tym samym na szczycie rankingu. Wyróżnienie potwierdza, że produkty tej marki cieszą się największym zainteresowaniem i zaufaniem klientów. Determinantą tego wyboru jest przede wszystkim międzynarodowy zasięg przedsiębiorstwa, wysoka jakość wyrobów oraz fachowa obsługa. - Ogromnie cieszy nas, że konsumenci cenią produkty ALUPROF, w których projektowanie i produkcję wkładamy całe serce. Dzięki ciężkiej pracy staliśmy się liderem w swojej branży, co podkreślają liczne nagrody, w tym złote godło w rankingu Konsumencki Lider Jakości - tłumaczy Bożena Ryszka, Kierownik Działu Marketingu i Public Relations ALUPROF SA.

W badaniach Konsumenckich Liderów Jakości, które objęły 10.400 respondentów, diagnozowane i oceniane były przede wszystkim dwa parametry: identyfikacja stopnia rozpoznawalności produktów bądź usług oraz lojalności wobec danego producenta czy usługodawcy. Wybrano mieszaną analizę badawczą, aby wyniki były najbardziej rzetelne, obiektywne i profesjonalne. Składają się na nią takie badania jak: kwestionariuszowe (badanie eksperckie dotyczące kwalifikacji marek w kategoriach produktowych), pilotażowe (na losowo wybranej grupie konsumentów), face-to-face z konsumentami (ankieta pilotowana z udziałem badacza), opinii w ramach CAWI (przeprowadzone za pośrednictwem kanału on-line).